تحولات لبنان و فلسطین

­رئیس انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی با حذف ارز ترجیحی به شرط تغییر نکردن پرداختی از جیب بیمار و ثبات نقدینگی، موافقت کرد.

ضرورت حذف ارز ترجیحی برای تجهیزات پزشکی به شرط تغییر نکردن پرداختی بیمار

به گزارش ­قدس آنلاین، جلیل سعیدلو در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی (ایران مد) درباره ضرورت حذف ارز ترجیحی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی گفت: همه تولیدکنندگان با حذف ارز ترجیحی موافق هستند به شرطی که پرداخت از جیب بیمار زیاد نشود، بحران نقدینگی به وجود نیاید و نرخ ارز تک نرخی باشد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی افزود: درصورت اختصاص ارز، باید به حوزه بازسازی و نوسازی خطوط تولید تعلق بگیرد.

سعیدلو با اشاره به ضرورت نوسازی و بهسازی خطوط تولید با استانداردهای به روز دنیا، گفت: بعضی خطوط تولید تجهیزات پزشکی دچار فرسودگی است و نیاز به بازسازی و نوسازی دارد که باید سرمایه گذاری کرد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی با بیان اینکه قطع برق و گاز در تابستان و زمستان موجب کمبود برخی تجهیزات در کشور می‌شود، گفت: تابستان گذشته به دلیل قطعی برق مشکلات زیادی برای تولید کنندگان ایجاد شد که نتیجه آن کمبودهای تجهیزات در ماه‌های بعدی بود.

سعیدلو با اشاره به مطالبات شرکت‌های تولیدی و پخش گفت: این صنعت می‌تواند در دنیا و منطقه حرف اول را بزند و تولیدکنندگان ایرانی توانایی دارند به شرطی که در سیاست گذاری ها، اولویت گذاری به درستی انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.